wxshare

境由心生

阅读量:9289 评论数:2
版权归Vansky所有,转载请标注链接。

30幾歲,喺朦朧懂事有30年,有幸嘆喺港英時期回歸大陸之後喺香港生活嘅美好,呢個系經濟快速發展畀與我哋嘅福,相比老一輩人我哋真嘅好幸福,但系喺享福程中,衍生點問題。

小時候喺我睇過書籍中,描述我哋依家居住嘅環境事比較統一嘅群居動體「恐龍時代」;當時我喺想恐龍呢龐大嘅體型系從何而嚟到最後點解冇生存跡象,經考古專家研究表明系恐龍唔適應環境被自然界淘汰,呢個系所謂強者生存定律咩?嗰大自然界才系王者。

從小有幻想症哈哈,有多問題想問,自己也搵唔出答案,只有感嘆宇宙真嘅好大。

之後到「人類」生存期間,相對其他物種嚟講人類聰明少少,脫穎而出成依家嘅「人類」大群聚群體,但系「人類」離唔開時間萬物,如果「人類」離開自己身邊嘅一切事物咁嘅生存狀態系冇任何價值意義,人生短短百歲,我哋應該珍惜彼此相處嘅時光。

前奏有少離題嫌疑,依家回歸正題。我點解題「境由心生」呢個標題呢。我個人理解:我哋所處嘅生存環境,「心」真系好重要;「眼」睇到嘢到「腦」分析後「心」審核發出「人類」即時嘅動作,如果我哋常懷「感恩」、「美好」嘅心,咁我哋就感到幸福和舒服;反之我哋心存「抱怨」放唔下「自尊」就會感到疲憊睇乜都唔順眼,生活就會過嘅好差勁,睇唔到未嚟,從而成為自己認為嘅rouzhe.

話講返嚟,「冇競爭社會就停滯唔前」,好像話講嘅冇錯;但系我哋要深刻領悟「冇競爭社會就停滯唔前」。

香港作為中國同世界其他國家較較勁嘅先鋒隊,經歷英國殖民統治,多國欺凌壓迫,可以講香港人非常團結和堅韌。但系目前香港衍生出嘅問題大爆發,變嘅唔團結、急躁。好心痛!點解依家爆發出嚟,境不由心?仲系太安逸冇進攞之心。

事情發展有個過程,時間有長有短;據歷史記載中華民族系歷史悠久嘅民族,傳統文化理念博大精深,民族始終流淌「和善仁義」嘅血液,傳輸至今發揚光大;人民安居樂業,護此幫彼。

作為香港人依家就要迎後而上,唔得破壞規律,往好嘅方向睇,不可否認大陸就系榜樣,抵我哋學習,勤力繼續中國嘅領頭羊。

“境由心生”同大家共勉,祝生活愉快工作順利!!

版权归Vansky所有,转载请标注链接。
版权归Vansky所有,转载请标注链接。
分享到微信: 分享到微信
相关文章



一周热门文章: